• Vienotais pacientu pieraksta tālrunis: 67080112

Jūsu viedoklis mums ir svarīgs, tāpēc lūdzam sniegt informāciju par to, kas jūs ir apmierinājis vai sarūgtinājis, saņemot mūsu pakalpojumus.  Jūsu sniegtā informācija palīdz mums strādāt pie mērķtiecīgiem uzlabojumiem! 

Lūdzam  detalizēti aprakstīt radušos situāciju vai problēmu, kā arī norādīt kontaktinformāciju (e-pasta adresi, vārdu un uzvārdu), ja vēlaties saņemt atbildi par sūdzības vai ierosinājuma izskatīšanas rezultātiem.


a

Ja uzskatāt, ka ir pārkāptas Jūsu kā pacienta tiesības un vēlaties iesniegt sūdzību, rakstiet brīvas formas iesniegumu (detalizēti aprakstot radušos situāciju un problēmu, norādot vārdu un uzvārdu, personas kodu un korektu kontaktinformāciju, t.sk. adresi), kuru variet:

 – Nodot klātienē, Administrācijas ēkā, 104. kabinetā,  Tvaika iela 2, Rīga, LV-1005 darba dienās  9:00 – 12:00 un 13:00 – 16:00 vai

 –  Sūtīt pa pastu uz adresi Tvaika iela 2, Rīga, LV-1005 vai

 –  Sūtīt iesniegumu elektroniski uz e-pastu rpnc@rpnc.lv (t.sk. parakstītu ar drošu e-parakstu, lai varam veikt identifikāciju)

Lai problēmsituāciju atrisinātu iespējami ātrāk, lūdzam, vienmēr vispirms vērsties pie ārstējošā ārsta, personāla un nodaļas vadītāja. Ja tas nav izdevies, tad aicinām izmantot iepriekš norādītos sūdzības iesniegšanas veidus.

Visas rakstiskās sūdzības un ierosinājumi tiek uzskaitīti, izvērtēti un analizēti, kā arī tās saņem RPNC vadība. Atbildes sniedzam gadījumos, ja ir norādīta korekta kontaktinformācija.